Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is iemand achterop de scooter nemen zwaar?

Ik heb een 150cc scooter die best zwaar is en ik ben best kort.. Ik kom net op de grond. Ook is mijn evenwicht slecht.. Zou iemand achterop nemen zwaar zijn? Even zwaar als op de fiets?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is zo zwaar als de persoon die je achterop neemt. Maar je wordt er een stuk minder moe van dan iemand achterop de fiets nemen want je scooter doet het werk. Die zal iets langzamer optrekken maar verder maakt het voor je snelheid nauwelijks verschil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het helpt als de meerijder mee hangt in de bochten, dus niet dan rechtop blijft zitten, of juist de andere kant op hangt. Ook kan die persoon bij verkeerslichten ook zijn/haar voeten op de grond zetten, zodat je steviger staat. Ik was klein en had korte beentjes (nog trouwens :) toen ik mijn eerste brommer kocht, maar zo redde ik het prima en had ik amper door dat er iemand achterop zat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
150cc is een motorfiets, het gewicht van iemand achterop als extra belasting van het voertuig is gering. Zeker niet zo groot als op de fiets. Wel belangrijk inderdaad dat iemand meehangt in de bochten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding