Als ze dood zijn vaak wel.

Een dode koe levert geld op. Daar willen veel mensen van eten.

Een overleden mens kost geld, om te laten begraven bijvoorbeeld.

Zijn ze allemaal nog levend, dan is het een ander verhaal.
En dan komt jouw persoonlijke voorkeur om de hoek kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed, een dood dier levert per kilo voor de consumptie geld op. Als je een mens zou ontleden en recyclen heb je nog niet voor 35 euro bruikbare grondstoffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste betwijfel ik Jeroen. Er zijn mensen die al heel lang wachten op een orgaan en die zouden er wellicht grof voor willen betalen om voorrang op de wachtlijst te krijgen...
Dieren zijn voor mij meer waard dan mensen!
Er is nog nooit 1 dier geweest dat mij op mijn ziel heeft getrapt...
Uitzonderingen zijn er wel hoor bij mensen!
Maar ze zijn zeldzaam..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee waarom doden we anders zoveel dieren zodat wij kunnen blijven leven.
Voor voedsel, de geiten tegen ziekten, enz.

Geen prijs is te hoog voor een mensenleven.