Ja. 54,67% Kan heel goed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, percentages kunnen ook decimale getallen hebben.
De economische groei wordt bijvoorbeeld aangegeven in 0,5%.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je komt vaak uit op zulke percentages.
Hoeveel procent is bijvoorbeeld 2 van 9? Antwoord: 2/9 x 100% = 22,22%.
SimonV
8 jaar geleden
Tuurlijk kan dat. Als verkoper maak ik vaak contractprijzen met decimalen erin. Klant krijgt dan bijvoorbeeld 47,2% korting.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, want dat maakt uit hoe nauwkeurig het is. 10% is op 0,5% nauwkeurig maar 10,0% is op 0,05% nauwkeurig net als 9,6%.