als de gemeente daarmee instemt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet meer.effect na sluiting goed te merken geen overlast meer van foutiep belgen fransen etc. Ook straat handel zo goed als weg niet meer op elke hoek groepjes vooral allochtone dealer'tjes die iedereen die maar langskomt lastig vallen al met al hele vooruitgang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze beloven dat ze alleen koffie gaan verkopen, morgen al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan nog lang duren; ik weet van hulpverleners dat de handel zich heeft verplaatst (zoals te verwachten was) met de schrijnende gevolgen vandien, maar nu valt het wat minder op en dus zullen ze de maatregelen als een succes bestempelen.
Wat voor politici uit het zicht is is geen probleem, want dat kost je geen kiezers.