Wel, het bedrijf haar recensies zijn gemengd, de ene klant heeft er goede herinneringen aan en de ander totaal slechte herinneringen. Kijk hier maar eens http://www.gsmwebshops.nl/reviews/mytrendyphone.nl/ daar vindt je recensies over dit bedrijf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een goede webshop, maar lees alles goed door omdat je anders in de problemen kan komen als je een abonnement neemt.
Ik heb een abonnement genomen op een Galaxy S3 inmiddels al 3 jaar geleden. Ik betaalde per maand €39 euro. Toen ik aan het einde van de abonnement was, gingen ze naar mij bellen en zeiden: Wilt u uw telefoon terug of niet? Als u hem wil houden dan moet u €90 betalen. Als u m niet wil houden dan stuurt u m terug. Dus ik heb meer dan 1000 euro betaald en dan kom ik er achter dat als ik m wil houden dat ik 90 euro miet betalen. Voor de rest een goede webshop. Klantenservice valt wel tegen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan heb je zelf een contract op leasebasis ondertekend, welke nu overigens nergens meer worden aangeboden. Dan kun (moet) je aan het einde van het contract die keuze maken.