Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je goed minecraft spelen op een ACER Aspire ES1-331-C459?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb zelf een Aspire E1-531. Deze bevalt me enorm goed, ik heb hem nu als het goed is meer dan een jaar, en nog nooit problemen gehad. Alleen ik snap als dat veels te duur voor je is, sinds ik er lang voor heb gespaard (€450). Ik weet niet of Minecraft goed werkt op budget-laptops, op zich zou het wel kunnen maar gegarandeerd dat je laptop veel vast zal lopen. Op mijn laptop zelf loopt het meestal ook vast (mede omdat deze al ouder is & ik heel veel troep op mijn laptop heb staan) maar niet dat het hinderlijk is. Als ik jou was zou ik zoeken naar een laptop met een Intel Pentium processor, die ik zelf heel fijn vind werken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, Minecraft zal waarschijnlijk niet eens werken, laat staan lag-vrij. Er is namelijk een 2,66 GHz CPU nodig voor Minecraft. De CPU van de laptop die jij wilt kopen heeft een CPU van 1,6 GHz. Voor de rest zal 2 GB RAM geheugen en onboard graphics waarschijnlijk niet goed spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding