Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de examenbundels van VWO nuttig in VWO 4?

Ik kreeg laatst als tip om Samengevat te kopen, Samengevat is een serie ontwikkeld door een uitgeverij van schoolboeken, in deze serie vatten ze lesstof samen voor verschillende vakken. Deze boeken zijn erg nuttig, maar nu vroeg ik me af of je vwo 4 ook al baat hebt bij examenbundels van bijvoorbeeld aardrijkskunde of geschiedenis.
Ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1K
Computoon
8 jaar geleden
Dat zou alleen nut kunnen hebben als er al een bundel is die gericht is op het examenprogramma van het jaar waarin je examen doet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Natuurlijk is dat goed. Ik zit zelf in VWO 3 en oefen al leestoetsen uit VWO 6. Als je opdrachten oefent die nu nog boven je niveau liggen, leer je daar juist van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zit zelf in 4 VWO en zelf denk ik niet dat het nodig is. Dit ligt totaal aan jou, maar als het gewoon stof samengevat is heb je er waarschijnlijk nu toch nog niks aan want je begrijpt de helft dan nog niet. Dus kun je hier beter nog een jaartje of misschien 2 wachten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding