Waarom laat europa afweten nu de comlete regering is verongeluk?

Ik wil graagweten waarom willem alexander niet kon koimen uit australie konden ze wel komen zelfs uit swahilie
kondenze komen zelfs met eigen auto 13 uurt rijden
IK heb er respekt vcoor ik schaam mij nvoor dat ik met een nederlander getroud ben
sorry ik ben pools mijn schiijven is niet super

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ania, ik neem aan dat je je schaamt over je nederlands. Niet over je echtgenoot. Per slot is jouw echtgenoot niet verantwoordelijk voor het handelen van de Nederlandse regering en vertegenwoordigers.

Ik weet dat de president van Tsjechie kritiek had op het wegblijven van de europese leiders. En terecht.
Dat er niet gevlogen werd is absoluut geen reden, hooguit een erg slechte smoes. Per slot ben je vanaf Nederland (grens oldenzaal) in 10-12 uur per auto in Krakau , waar de begrafenis was.

Do widzenia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Willem Alexander, Mertels, en Obama konden allemaal niet komen, omdat het europese luchtruim gesloten was voor alle vliegverkeer. Door de uitbrekende vulkaan op Ijsland zat er over heel Europa een dikke laag as. Een vliegtuig kan daardoor in enorme problemen komen, omdat de motoren afslaan, als die as in de motor gezogen wordt.
En omdat er dus geen enkel vliegtuig kon/mocht vliegen, kon niet iedereen bij de begrafenisplechtigheid in Polen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moest Willem Alexander komen? Dat was helemaal niet nodig. Onze Minister President was er toch!
Schamen over het getrouwd zijn met een Nederlander vind ik echt schandalig. Het gaat toch om die persoon waarmee je wilde trouwen! Uit liefde neem ik aan......