Ik vind picknicken altijd wel leuk. Gewoon niet te moeilijk: lekkere dingen bij de supermarkt halen en een goede fles wijn erbij en dan gewoon lekker genieten van al het lekkers en van elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een dagje naar Zandvoort!

Lekker op het strand liggen.
Broodje haring eten.
Op een terrasje zitten.

En samen op het strand naar de ondergaande zon kijken.

Daarna naar Amsterdam.

Daar is zat te beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel afhankelijk van waar ze van houdt..
Ik zou erg gecharmeerd zijn van een picknick na een wandeling in een natuurgebied (bijvoorbeeld in het Buurserzans/Buurserven, er is vast wel een natuurgebied bij je in de buurt). Of een lekker toerrit door de velden (bollenvelden misschien) en daarna lekker gaan zwemmen ergens en dan trakteren op een hapje en drankje in je eigen tuintje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, dat wilde ik ook zeggen. Ben er van de week nog geweest om een beetje te fotograferen (Buurserzand).
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou mij heerlijk lijken plus!
Een fietstocht door de duinen, of een mooi natuurgebied, niet te ver bij je vandaan. Voor onderweg een paar pakje limonade meenemen. En dan eten bij het restaurantje in het bos.
Gewoon een pannenkoek of een uitsmijter, of een tosti.
Mekaar diep in de ogen kijken, en dan weer terug naar huis, omkleden en naar de film of zo. (is volgens mij goedkoper dan elders uitgaan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie wandeling door de bossen (of natuurgebied) en vervolgens in de buurt wat gaan eten of drinken (kun je net zo duur maken als je zelf wil).
Voorbeelden: Twente (rondom de duitse grens), Veluwe, de Betuwe, Drenthe, en ieder natuurgebied in jou omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euhh je vergeet limburg!