Hallo, Ik zoek een film": waar mensen (volgens mij op een eiland) opgesloten zijn, en ieder voor zich , veel TV camera's volgen hen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken ook een japanse film
met school kinderen waarvan er maar 1 mag overblijven ken alleen de naam even.
"wordt vervolgd" Toegevoegd na 1 minuut:
even niet dus...

Het beste antwoord

De ter dood veroordeelde Jack Conrad zit in een zwaar corrupte gevangenis. Hij wordt gekocht door een rijke televisieproducent om deel te nemen aan een illegale reality spelshow. Conrad wordt naar een verlaten eiland gebracht waar hij een gevecht op leven en dood moet houden met negen andere veroordeelde moordenaars van over de hele wereld. Miljoenen mensen bekijken deze illegale show op internet en er bestaat maar 1 wet op het eiland: de wet van de sterkste. Conrad moet al zijn krachten gebruiken om deze hel te overleven en zijn vrijheid terug te winnen...

Toegevoegd na 28 seconden:
The condemned ... steen goeie film trouwens :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bedoel je misschien battle royale?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of de trumanshow? Met jim carry.