Hoi ik ben iemand van 16 , ik zou heel graag alleen op reis gaan , wat moet je allemaal regelen ?

ik ben dus 16 , ik zou graag alleen met het vliegtuig naar tenerife gaan , en verblijven in een hotel , wat moet je daarvoor allemaal regelen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Een paspoort, een vliegticket, een hotel dat jongeren toelaat en vooral (heel belangrijk) toestemming van je ouders.

Toegevoegd na 10 uur:
Hieronder een link met hotels op Tenerife en beoordelingen van gasten die er al geweest zijn.
Als je doorklikt kom je meer gegevens van het hotel tegen, vaak ook internetadres en e-mail adres.

http://www.zoover.nl/hotels/tenerife/spanje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En geld natuurlijk. En een manier om jezelf verstaanbaar te maken.