Wie weet waar ik naartoe moet schrijven als ik een verzoek bij de Koningin in wil dienen?

Ik wil een verzoek indienen bij de Koningin, mijn vriendin haar vader heeft bij de landmacht gewerkt en ze wil een foto van haar overleden vader graag terug ( of een kopie er van) De landmacht weigert echter alle hulp/medewerking. Dus ik dacht, misschien heb ik bij de Koningin meer succes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wilt de u koningin Beatrix persoonlijk schrijven?
Het adres is:
Hare Majesteit de Koningin
Paleis Noordeinde (Postbus 30412)
2500 GK ‘s-Gravenhage .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel duidelijk plus

Andere antwoorden (1)

Je kunt je vraag richten aan het kabinet van de Koningin. Voor het adres, zie de link.
Je kunt je brief schrijven in gewone mensentaal, recht uit je hart.

Vroeger hielp Prins Bernhard nog wel eens in dit soort zaken.

Veel succes!