Waar vind ik voetbalkaartjes voor real madrid voor een redelijke prijs? #durftevragen #voetbalkaarten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Misschien wel op Marktplaats of Ebay.

Je kunt natuurlijk zelf ook een advertentie op Marktplaats/ Speurders etc zetten.

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij! Heb kenissen in Madrid wonen ga zelf ook vaker naar het san bernadeum stadion met mn paars/witte sjaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat meen je niet Oh my God ik ben extreem barcelona supporter please honey gooi die sjaal in de open haard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh my god!! N barca fan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sweety hij staat hieronder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helene je weet mijn hotmail nu ga daar chatten okee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag ook hier als je je antwoord verwijder gaan de reacties ook weg
http://www.seatwave.nl/real-madrid-fc-tickets/seizoen

hier kun je terecht

maar als je echt van voetbal houdt ga dan naar barcelona

the only one in spanje