Volgens mij (schiet me neer als t niet zo is:p) is dat uploaden, je geeft je gedownloade data dan weer door aan andere...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha hee maar ik zit in de buurt toch :D hahaha
Seeden is dat iemand het al heeft gedownload bijv 4000 seeders 4000 mensen hebben het gedownload, maar die hun pc nog aan hebben zodat anderen het van hun kunnen downloaden, als je 0 seeds hebt kan je het niet downloaden dus dester meer seeders hoe sneller het gaat ;) en bij thepiratebay staan ook leechers dat zijn mensen die hem volledig hebben gedownload.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het 1 op 1 delen van je download . Seeders zijn diegene die jou in de gelegenheid stellen je download binnen te halen dan ben jij de leecher. Is je download binnen wordt je zelf seeder . De snelheid van jou down is oa afhankelijk van het aantal seeders ! Kan je er iets mee?