ergens in amsterdam heb je van die letters staan, waar is dat?

de 1e drie letters rood en de rest wit en dan staat er amsterdam! en iedereen staat er mee op de foto!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je eventueel een foto van wat je bedoeld

Antwoorden (2)

'I amsterdam' is de internationale city marketing campagne van de Amsterdamse regio, het bedrijfsleven en de promotionele instellingen. De campagne staat voor trots op Amsterdam: het is een bewuste keuze van bedrijven, bezoekers en bewoners om zich te vestigen, te recreëren of te wonen.

I amsterdam letters
De nieuwste city marketing aanwinsten zijn ruim 2 meter hoge rode en witte letters, die over een breedte van maar liefst 23,5 meter 'I amsterdam' meer dan levensgroot en driedimensionaal zichtbaar maken. Je kunt er dus ook letterlijk (niet meer) omheen!

De letters staan permanent op het Museumplein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die staan op het museumplein.