Zijn er plekken op deze aarde waar nog nooit een mens is geweest?

(afgezien van plekken op de diepste diepten van de zeebodem...)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar op de diepste diepte van de zeebodem zijn juist wél mensen geweest...

Het beste antwoord

Zeker, heel veel plekken zelfs!

Maar honderden, zo niet duizenden toppen en berghellingen zijn nog nooit beklommen. Het wemelt aan beide Polen van uitdagingen die nog niemand heeft aangedurfd. De regenwouden van de Amazone, delen van Afrika en Nieuw-Guinea - het enorme eiland ten noorden van Australië dat bestaat uit Irian Jaya aan de westkant, dat hoort bij Indonesië, en naar het oosten Papoea Nieuw-Guinea - zitten vol mysteries: ze herbergen een waar scala aan planten, dieren en zelfs groepen mensen waarvan we nauwelijks iets weten......

Dus, als je een uitdaging zoekt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Yep, het middelpunt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neenee! Ik vraag naar plekken OP deze aarde, niet ERIN!
Wijsneus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bedoelt Jeroen het middelpunt OP de Aarde?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het middelpunt op de aarde bestaat niet?
Er zijn ongetwijfeld plekken in het Amazonewoud waar nog nooit een mens is geweest.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe dat na te gaan als er niemand is geweest dat te constateren?
in actieve vukanen, inmaal op de beoogde bestemming ben je er namelijk geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als enige persoon ooit, zeker ;)
Precies op de plek waar een oerboom staat is nog geen mens geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel dat er sommige plekken zijn waar nog nooit iemand geweest is. Ik bedoel dan met name, gebieden in Siberie, Amazone en delen van Afrika (Sahara). Bewijs is er natuurlijk niet van, want anders waren deze gebieden inmiddels ontdekt. Het gaat er dus puur om of je het wel of niet wil geloven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.quest.nl/101/foto/712

ik hoop dat je er wat aan heb,vond het een beetje vreemde site

maar achter die vraagtekens staan je antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag en dit juiste antwoord komt uit de Quest (maandblad) vragen van 2009.
De wereld is zo groot dat de mens onmogelijk overal geweest kan zijn. In Nederland is geen vierkante centimeter ongebruikt. Afrika staat wel op de kaart, maar er zijn hele gebieden waar geen mens ooit geweest is. Denk alleen al aan de woestijngebieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er zelfs in Nederland nog wel plaatsen zijn waar nog niemand een voet heeft gezet. Als je in een natuurgebied in een modderpoel gaat staan, denk ik dat je al een redelijke kans maakt dat jouw voet de eerste is. Dat geldt natuurlijk helemaal voor de bodem van veel wateren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bepaalde ruimtes in de sfinx.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een beetje moeilijk te zeggen.
Als er nog niemand geweest is (onontdekt ) kun je moeilijk aangeven waar deze plekken zijn.
En als er al weleens mensen geweest zijn is de plek bekend, maar is het geen goed antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker, sommige delen in de Sahel, of regenwoud, of kleine eilandjes in de stille zuidzee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ergens in zuidpool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de zuidgrens ven Suriname en noord Brazilie,een enorme oppervlakte,
is nog een zeer groot deel gevrijwaard van de mens.
Houden zo.