tips graag

ik wil flirt tips maar niet echt zo van die gelijk die stap nemen
maar aleen die gene laten weten dat ik hem leuk vind
want diegene is echt een serieus jongen
niet van die die zeggen heej lekkerding dit dat.
dus wil iets dat hij niet gelijk denkt echt hoertje
want hij moet voor mij gaan niet ik voor hem.

Toegevoegd na 14 minuten:
maar we zijn vreemde voor elkaar
we zitten in elkaars school maar verder geen contact
aleen oogcontact
maar zal k dit weer glimlachen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Ga gezellig een gesprekje met hem aan. Toon interesse in hem en zijn bezigheden. Op die manier kan een relatie groeien. Met alleen flirten kun je ook wel wat bereiken, maar sommige jongens vinden dat juist weer eng en 'vluchten' daarvoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek uit waar zijn interesses liggen zodat je een goed gesprek met hem kunt voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zijn adres weet ,stuur hem dan eens een leuke kaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De allerbelangrijkste, geef welgemeende aandacht aan de ander, dan val je niet door de mand en kan je alleen maar winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
lachen naar hem/haar, oogcontact maken.
aanwezig zijn (maar niet te veel).
gewoon een gesprek is genoeg,
niet te vaak, 3 keer per dag ofzo is wel genoeg.
(mach het een ietsje meer zijn? Jah, tuurlijk ;p)

hij/zij zal je nu tenminste opmerken, en dan kan er vanzelf iets opbloeien.

Toegevoegd na 53 seconden:
ook gewoon hai zeggen kan al best veel doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger liet een dame haar zakdoek argeloos vallen, de heer pakte hem dan op om zo een praatje te kunnen maken , hoe subtiel eigenlijk he :-)
Je kan als je voor hem loopt bijvoorbeeld je tas of boeken of je sleutels laten vallen. Waarschijnlijk pakt hij ze dan wel op en dan heb je gelijk een reden om iets te zeggen en hem dus te bedanken. ( dank je wel, lief van je...i.p.v alleen dank je.)
Zeg iets wat net even anders is als dat je normaal zou zeggen, dat valt op en je hebt gelijk een reden om de volgende keer naar hem te glimlachen. Zo heeft hij of jij een mooie opening om toch eens iets tegen elkaar te zeggen.
Succes... geniet ervan, flirten is toch een van de leukste dingen in het leven vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag of je op haar hyves mag,zo kun je in de inbox iets leuks opbouwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Creëer een situatie waarin jullie in contact komen. Als je bijvoorbeeld ziet dat hij bij de kantoor van een leraar aan het wachten is om iets te vragen, dan ga je erbij staan alsof je ook aan de leraar te vragen hebt. Dan kun je vragen of hij ook op hem aan het wachten is. Daar komt meestal wel een gesprek uit.
Niet achter hem aan gaan, daar bereik je niet de gewenste resultaat mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon straight to the point..jongens begrijpen "hintjes" van vrouwen nooit..

Gewoon vragen of hij een keer wat leuks wil gaan doen, wat drinken bijvoorbeeld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt..
Ik vond die meid ook ontzettend leuk,
we bleven elkaar maar aanstaren..

Ik was helemaal 'over de top' en heb haar toegevoegd op msn omdat ik best bescheiden en verlegen ben.

Ik heb meerdere gesprekken met haar gehad op msn, ze moet zeker wel door hebben gehad dat ik haar leuk vind..

Toen opeens van de een op andere dag, had ze een vriend.

In plaats naar haar te kijken, keek ik naar de grond..,

Als ik het overnieuw mocht doen, sterker nog, als ik ooit nog iemand leuk vind, en het begint met aankijken, ontneem ik die kans niet vanmezelf..

Gewoon blijven kijken en beetje leuke gezichtsuitdrukkingen maken.. 'goeiemorgee hoe isset?'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek uit in welke klas hij zit, probeer contact te maken met zijn klasgenoten, zit hij bij een naschoolse activiteit enz enz, rookt hij(dan kan je buiten op het plein)naast hem staan. Veel geluk!