Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar en hoe kan ik zien of er reacties op mijn antwoorden gegeven zijn?

En dan zonder ze een voor een allemaal te moeten openn.Is het misschien een idee om dat in je profiel op te nemen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
873

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goeie vraag, of het helemaal goed werkt zoals het bedacht is door de sitemaker weet ik niet, maar als iemand 1 reactie geeft krijg ik meestal nog wel een mail, als er daarna nog een volgt moet ik er 'toevallig' achterkomen door de vragen een voor een te openen. Ik denk dat het wel een goed idee is om dit toe te voegen, bijvoorbeeld in het overzicht waar nu al de beantwoorde vragen en zo staan.

Gepost op: zaterdag 11-04-2009 19:06:45
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan opgeven dat je een e-mail krijgt als je een reactie hebt. Dit kan je doen bij instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb jullie een e-mail adres gegeven waar ik de mail nooit van check dus die optie werkt niet hier :)
het is een bestaand adres van mij dat ik gebruik voor internet verificatie. dit houd spam buiten de deur.
Graag zie ik deze optie in profiel.
Instellingen aanpassen - duurt 1 seconde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding