Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je je handtekening van je bankpasje afhalen met tipp-ex?

Mijn handtekening is namelijk helemaal vaag en lelijk geworden en het lijkt op 1 grote vieze vlek. Hoe krijg ik dit weer "schoon"?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet aan gaan knoeien,je loopt het risico,dat je pas niet meer geaccepteerd wordt. Het beste kun je bij de bank een nieuw pasje aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik zou gewoon een nieuw pasje bestellen, wel zo fris. om er nou ook nog tipex overheen te gooien.... ik zet er trouwens nooit een handtekening op, nooit problememn mee gehad. vroeger was het noodzakelijk ivm cheque betaalverkeer ipv pinnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je handtekening eraf halen met tipp-ex, maar ik denk dat je moeilijkheden krijgt met pinnen.. Er komt een laagje op je pasje en dan zal de pasinvoer m niet aannemen. Bovendien 'mag het niet' van de bank.. Als het je echt zo stoort, vraag dan nieuw pasje.. en volgens mij moet je handtekening sowieso leesbaar zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja kan je doen, het maakt jezelf alleen wel verdacht. Er kunnen winkeliers zijn die de pas misschien niet gaan accepteren.

Dus doe het niet, ga gewoon een nieuwe pas aanvragen of laat het zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het kan wel, maar het mag niet, wanneer je gaat knoeien met bank pasjes dan maak je het bankpasje ongeldig je kan problemen krijgen met de bank en in winkels met betaal automaten en je maakt jezelf zeer verdacht dus niet doen contakt opnemen met je bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe aanvragen.Het is zelf strafbaar wijzigingen aan te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding