Weet iemand waar ik mijn shunbunkins in een vijver kan doen?

ik heb 2 shunbunkins 1 van ong.15 cm en 1 van ong. 5/7cm
weet iemand waar ik deze vissen bij iemand in een vijver kan doen? deze zomer of volgend jaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ga eens in de buurt kijken en bel aan bij mensen die een vijver hebben, dat lijkt mij de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag ze wel bij mij in de vijver doen(ligt er denk ik wel aan waar we wonen(*_*)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een heel grote vijver, als je wilt mag je ze hier wel in de vijver laten. Ik meen het echt serieus hoor. Stuur me maar een pb.