ik heb minstens 4x sneller internet gekregen, maar mijn torrent programma is vertraagt. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

bij diversen torrent programma's is de download snelheid afhankelijk van je uploadsnelheid.
tevens is de download snelheid afhankelijk van de aanbieder van het bestand heeft die een lage upload snelheid kun jij niet sneller downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep. +
Defragmenteren, zo maak je meer ruimte op je harde schijf en zou alles rapper moeten gaan.
Kan wel en uur of twee duren...