Meer lusjes zouden verwarring in de hand werken, dan hang je makkelijk de verkeerde kant boven.
15 jaar geleden
Je hebt er maar 1 nodig een 2e is overbodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je heel goed kijkt bestaat een handdoek uit duizenden lusjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik vind dat ook een probleem met het gastendoekje.
Een kant is niet meer schoon te krijgen!
Ik heb aan de lusloze kant een plastic knijpertje,en dan gaat ie om en om.
Maar voor de rest van de body hoeft dat niet, die hangen over een roe en worden doorelkaar gebruikt.
Je weet toch wel dat je neus en niet je ... de vieste plek is van je lichaam?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1 is genoeg. (Tenzij ie afbreekt, natuurlijk.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt ook handdoeken met meerder lusjes. Het hangt er dus gewoon maar vanaf. En meer heb je er eigenlijk ook niet nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kosten en baten. dat extra lusje zal de kostprijs opdrijven met een 10 % min. Aldus ; en vraagt de consument een tweede lusje???