Waarnaar kijken meiden het meest, naar geld of naar liefde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (15)

sommige naar geld(zekerheid)sommige naar uiterlijk,sommige naar karakter,sommige naar "iets"anders..sommige wachten gewoon totdat ze ergens een "klik" voelen met iemand..mannen verschillen tegenwoordig niet zoveel meer met ons :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het sowieso per individu verschillend is. Maar liefde is belangrijk, geld kan voor velen een goede vervanging zijn.

Dat geld een vervanging kan zijn is voor veel vreemd. Maar waarschijnlijk kunnen die meiden liefde en seks los van elkaar zien.

Maar in eerste instantie zal het altijd om liefde gaan. Is het geen liefde voor jou, dan voor je geld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik in elk geval liefde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen zoeken liefde, maar de liefde zoekt vaak macht of geld....
14 jaar geleden
Ik zal heel eerlijk zijn; er zijn zat meiden die op zoek zijn naar een man met een fortuin, zodat zij niet hoeven te werken en alles kunnen kopen wat zij willen. Zogenaamde "golddiggers".
Maar ik denk dat wanneer jij als man zelf voor echte liefde gaat, er op afspraakjes met meisjes vanzelf wel achter komt of het écht klikt, of dat de meisjes je enkel voor je geld willen.

Natuurlijk zijn er veel meer meiden die dromen van een sprookjeshuwelijk en de prins op het witte paard, en dus op zoek zijn naar de "ware liefde". ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar geld en naar macht.
zie ook in bijgaande link
14 jaar geleden
Jaap Fisher zong:

Het was niet uit liefde het was om je geld,
je was niet mooi maar welgesteld,
Na 7 dagen in de kou en 14 in je bed,
dan kunnen de bloemen op je graf (worden) gezet
en je juwelen wel verkocht.

Een beetje krakkemikkige lyrics, maar toentertijd wel leuk.
Op de muziek van 'daar komt de bruid..."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord! Alles van Jaap Fisher staat op m'n MP3 speler en beluister het regelmatig. Dikke Plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx, hij was de grote motivator in mijn middelbare school tijd in Haarlem. De gehele groep luisterde naar dit soort muziek.
Ze kijken eerst naar jou.
Als we even, los van alle romantiek, jouw vraag beantwoorden:
Als eenvrouw zover is dat ze echt een gezin en kinderen wil, dan kijkt ze of de man haar kan steunen. En dan is inkomen wel van belang.
Dus zorg voor een baan, dan ziet ze jou eerder staan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschilt natuurlijk per persoon, maar ik denk ook dat het met de leeftijd en eigen omstandigheden te maken heeft. Jonge meiden hebben nog niet echt geld nodig, dus daar zal het vaker om liefde gaan. Bij vrouwen die kinderen willen, speelt geld waarschijnlijk meer een rol, omdat je dan gewoon geld nodig hebt. Maar dan denk ik dat het er ook aan ligt of de vrouw zelf een goede carriere heeft of niet. Maar ik denk dat bij de meeste (90% ofzo?) van de vrouwen liefde meespeelt, en vaak ook een grote rol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op status. Wil je echt weten wat vrouwen precies aantrekt dan moet je het boek lezen Why women have sex?. Is het resultaat van een wetenschappelijk onderzoek, leuk om te lezen als je er van houd. Ben alleen de 2 schrijvers even vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst liefde.
Wanneer deze tanende is wordt geld belangrijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is grotendeels afhanklijk in welke fase een vrouw zit.
Een jonge bakvis maakt het niet zo veel uit of een jongen veel geld heeft Ik zie soms de leukste meisjes fietsen met een knul achterop de fiets. Wat meer geld is de populariteit (heeft zeker ook met uiterlijk te maken) van de jongen en besteed hij aandacht aan haar.
Wanneer de biologische klok van de vrouw richting voorplanting kruipt gaan andere krachten spelen namelijk naast feromonen speeld ook of de man in straat zal zijn een gezin te stichten een rol. Vrouwen zijn nu eenmaal bezig met die nest drang en in onze maatschappij is daar veel geld voor nodig, voor die zekerheid.
Dat een man een sterk lichaam heeft geld kan verdienen of heeft zal dan een steeds belangrijker rol gaan spelen.
Niet anders dan in de"andere" natuur, een sterk mannetje (alpha) en voldoende voedsel zal vrouwtjes doen besluiten het liefst met hem in zee te gaan de kans op succes is immers het grootst hij kan harbeschermen en onderhouden en veel langer dan mannetjes uit een lagere rangorde.
Bij de mens geld dat geld de macht geeft en dat is voor een vrouw een grote zekerheid.
Daarnaast speeld natuurlijk ook arfkomst een grote rol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zeggen naar liefde, maar na twee jaar of al eerder kom je erachter dat ze geld bedoelden.Jij kunt namelijk niet binnenbrengen wat zij willen uitgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat liefde is iets dat iedereen wilt hebben. Dus niet alleen meiden kijken ernaar. En geld is belangrijk voor je toekomst. Een soort verzekering dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meiden van jouw leeftijd (volgens je profiel ben je 16) kijken het meest naar liefde. En dan vooral liefde voor hen. Liefde die je ze kunt geven in de vorm van aandacht, en ervoor te zorgen dat zij zich in het middelpunt van de belangstelling voelt staan.
Bij de meeste meiden werkt het wel mee als je een populaire jongen bent, want daarmee staan ze automatisch al meer in de aandacht, en hier kunnen ze zich in koesteren.
Overigens zal het geld wel meehelpen, als je eens een leuk cadeau voor ze wilt kopen, of ze een leuk avondje mee uit wilt nemen. Want dat stellen ze wel op prijs.