Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent het logo van een tandenborstel linksbovenaan in een reclame?

Ik keek een reclame van Milka en zag linksbovenaan een logo van een tandenborstel met tandpasta. Wat betekent het?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
14.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Al sinds 1977 staat er bij reclames voor produckten welke slecht is voor je tanden een logo in de bovenhoek met tandenborsteltje.
Als waarschuwing dat dat produckt slecht is voor je tanden en dat je daarna goed moet poetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijke oorsprong en uitleg van het gevraagde.

Andere antwoorden (6)

Dat betekent dat het product suiker bevat. Dus slecht voor je gebit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat betekent dat het eten van dit produkt een aanval op je tanden doet, en dat je dus regelmatig je tanden moet poetsen als je dit soort snoep eet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tanden poetsen na het snoepen!!!!!!!!!
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Dat het betreffende product schadelijk is voor je tanden (suiker, zuur) Je moet dus je tanden poetsen. ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zelfde als bijvoorbeeld de teksten op pakjes sigaretten en de leeftijdswijzer voor films en games,
Stukje bemoeienis en bescherming van de overheid om ouders bij te staan in en invloed uit te oefenen bij de opvoeding van hun kinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bizar, want het is nauwelijks zichtbaar, erg onopvallend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gezien, al kijk ik ook bijna nooit televisie.
Het moet van de overheid en het betekent slecht voor je gebit en dat vertaal je in; poetsen, poetsen, poetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding