Zou jij voor een optie zijn 'slechte vraag'?

Bijvoorbeeld bij vragen waarop het antwoord gemakkelijk kan worden gevonden, of overduidelijk spraken is van uitlokking? Of zijn alle vraag gewoon of goed?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Eens. En dan ook een -1 punt in rekening brengen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De verhouding vragen-antwoorden ligt nu ongeveer op 1/10 en lager.De vragen gaan uitdoven en we gaan antwoorden op onbestaande vragen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor een dergelijke optie hier in ieder geval niet. De mogelijkheid minpunten toe te kennen zal zonder twijfel misbruik in de hand werken.

Overigens. Het adres is nog vrij. Zie link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij bijvoorbeeld 5 minpunten automatisch de vraag sluiten.

Sommigen stellen vragen om het vragenstellen niet omdat ze het antwoord echt willen weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat dit gaat werken, er zijn altijd mensen die het leven van een ander zuur willen maken waardoor de dupe (onterecht) min punten krijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de site dan uitdoofd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker en dan wel wat meer punten in mindering brengen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt me geen goed idee.
Wat voor de één een slechte vraag is, kan voor de ander wel zinvol zijn. Net zoals een verschillende smaak hebben we ook allemaal een verschillende interesse.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mee eens, ze zouden slechte vragen moeten wissen, zoals deze (-: grapje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja ik ben daar voor, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je na 1 slechte vraag beoordeling de vraag al wordt weggehaald