Zou jij voor een optie zijn 'slechte vraag'?

Bijvoorbeeld bij vragen waarop het antwoord gemakkelijk kan worden gevonden, of overduidelijk spraken is van uitlokking? Of zijn alle vraag gewoon of goed?

Weet jij het antwoord?

/2500

Eens. En dan ook een -1 punt in rekening brengen :)

v Check

De verhouding vragen-antwoorden ligt nu ongeveer op 1/10 en lager.De vragen gaan uitdoven en we gaan antwoorden op onbestaande vragen...

Voor een dergelijke optie hier in ieder geval niet. De mogelijkheid minpunten toe te kennen zal zonder twijfel misbruik in de hand werken. Overigens. Het adres is nog vrij. Zie link.

Bronnen:
http://www.slechtevraag.nl/

Bij bijvoorbeeld 5 minpunten automatisch de vraag sluiten. Sommigen stellen vragen om het vragenstellen niet omdat ze het antwoord echt willen weten.

Ik denk niet dat dit gaat werken, er zijn altijd mensen die het leven van een ander zuur willen maken waardoor de dupe (onterecht) min punten krijgt.

Ik denk dat de site dan uitdoofd

Zeker en dan wel wat meer punten in mindering brengen!

Het lijkt me geen goed idee. Wat voor de één een slechte vraag is, kan voor de ander wel zinvol zijn. Net zoals een verschillende smaak hebben we ook allemaal een verschillende interesse.

Mee eens, ze zouden slechte vragen moeten wissen, zoals deze (-: grapje

ja ik ben daar voor, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je na 1 slechte vraag beoordeling de vraag al wordt weggehaald

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100