Het Windows-logo; Hier in staan de seizoenen verwerkt. Welke kleur is welk seizoen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Blauw = winter, geel = voorjaar, groen = zomer rood = herfst. Zeker met de kleine symbooltjes (vlinder, herfstboom, bloesems en sneeuwvlokjes) lijkt me dit eigenlijk wel voor de hand te liggen.....

Mij lijkt blauw van de winter en groen van de zomer. Oranje en geel zijn dan dus herfst en lente. Dan is het maar net of je met de klok mee draait of niet welke wat is. Ik zou zeggen oranje voor de lente en geel voor de herfst. Toegevoegd na 58 seconden: Als ik nu naar je plaatje kijk en dan het gras en de boom in het oranje en geel zie, dan zou ik het omdraaien. Gras + geel is lente en oranje + boom is herfst

oranje=hefst geel= zomer groen= lente blauw=winter

Op de gok :-) Rood zomer Blauw winter Groen lente Geel herfst

Ik heb nooit geweten dat die voor de seizoenen staan, maar als dat zo is, dan vermoed ik: blauw - winter (ijsblauwe lucht) groen - lente (planten komen tot leven) geel - zomer (zonnig geel) oranje - hefst (oranje bladeren)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100