waarom gebruik je orthosil voor je beugel wat doe je daarmee?

typ in google orthosil en dan weten jullie wat dat is.
Maar dat is een soort spul waarmee je in de beugel kunt stoppen.

ik begrijp het niet waarom ik dat spul in mijn beugel moet stoppen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ortho Sil is een soort was. Heb je je beugel nog maar net? Ortho Sil gebruik je om mondpijn te voorkomen en te verzachten. De plaatjes van de beugel schuren de eerste dagen langs je lippen en binnen in je mond. Dat kan pijn gaan doen. De was maakt het allemaal was soepeler en zachter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jah toen ik een beugel had zat er bij mn achterste tanden waar je beugel stopt weleens het uiteinde van mn ijzerdraadje in mn wang te prikken en dt kan soms best zeer doen... en dan kan je was (in dit geval orthosil) over dat ijzerdraadje doen zodat je er geen last meer van hebt..