Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je spullen laten graveren?

Hallo

Ik ben op zoek naar een plek of site waar ik iets kan laten graveren met een tekentje. Ik wil ergens een bloemetje in laten graveren ergens in maar kan helaas nergens vinden waar dit mogelijk is.

Kan iemand mij hier verder helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Juwelier, als het om sieraden gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is misschien afhankelijk waarin je wil laten graveren. Uit je toelichting begrijp ik dat het om iets kleins gaat. Sommige juweliers graveren in metalen (sieraden). Anders kan je terecht bij een sportprijzenwinkel. Daar graveert men teksten in sportprijzen (bijvoorbeeld de naam en de datum van een wedstrijd), maar ook in andere voorwerpen. Zoek dus in jouw buurt een juwelier of een sportprijzenwinkel.
(Lees meer...)
Antoni
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb eens een hangslot laten graveren bij een juwelier een echt prul van €3,- het graveren was duurder ;-) Ik heb ook recent een aansteker laten graveren bij een juwelier. Ze zijn dat soort dingen wel gewend hoor. Meestal kost het tussen de €7 en €10
Op markten en braderieën.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding