Hoe lang duurt het eer haar verteerd/afbreekt?

Ik heb een babykrul in een envelop en vraag me af hoe lang dat goed blijft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
12.1K

Het beste antwoord

Jaaren ze vinden wel haar op mummies en die zijn er al een tijdje niet meer ?

Toegevoegd na 2 minuten:
jaren moet het zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Haar blijft eeuwen goed, mits je er niet steeds aan zit. In een envelop of plastic zakje blijft het echt heel lang goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaren en jaren,er vallen 70 haren van je hoofd af per dag zei mijn leraar vroeger altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn 90haren per dag, had ik gelezen in een boek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan houden we het op 80
Zelfs op mummies in Eygyte zijn nog haarresten gevonden dus zeker 2500 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe lang zal sterk afhangen van omgevingsfactoren; bij droge atmosfeer en afwezigheid van licht kan het duizenden jaren meegaan.