Is het goedkoper of ben je juist duurder uit als je gratis naar een voorstelling kunt in Groningen vanaf Cuijk met de auto?

Of kun je beter 2 x 20 euro betalen voor een voorstelling in je buurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan: heeft je tijd ook waarde? Je bent namelijk wel even onderweg. Of vindt je autorijden zo leuk dat je de rit als leuke bonus ziet bij de voorstelling?

Antwoorden (7)

Het is 214 km Dus dat kost je volgens de ANWB:
Benzine: € 26 Diesel: € 17 Gas: € 15
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 en dan krijg je ook nog parkeerkosten erbij. Als je in de buurt gaat, kan je wellicht met de fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet ook nog terug dus dan is het 214X2=428 km
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zover was ik ook, met gas en parkeren zul je dus kiet draaien, al het andere is duurder.
ligt eraan hoeveel je auto verbruikt rijd die 1 op 5 of 1 op 20
maar de afstand cuijk gronigen is behoorlijk lang en ik denk niet dat je voor 40 euro aan benzine haallt naar groningen

Toegevoegd na 6 minuten:
op en neer naar groningen is 428 km uitgaand dat je auto 1 op 15 rijd en de bezine prijs 1,59 is kom je uit op 45 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe wat je het leukst vind, als je avond ingevuld word door berekeningen tijdens de voorstelling kan je beter thuis blijven en gratis lingo kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Dat ligt er aan hoeveel jouw auto verbruikt.

Reken het aantal kilometers uit en het verbruik van jouw auto, dan heb je de benzineprijs.
Tel daar eventueel parkeergeld bij op.

Kijk dan of je boven de 40 euro uit komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zou ik dan liever 2x20 Euro betalen voor een voorstelling in de buurt.
Ik weet niet hoe zuinig je auto rijdt, maar het is volgens de routeplanner zo'n dikke 200 kilometer enkele reis, dus reken op zo'n halve tank brandstof.
Daarnaast ben je ook nog eens zo'n 2 uur enkele reis onderweg, dus 4 uur in totaal.
Ja, dan zou voor mij de keuze makkelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je wel een dagje uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, die vier uur vertegenwoordigen óók waarde. Het zijn immers vier uren waarin je niet iets anders kunt doen dan rijden.
Dan kun je beter in de buurt blijven.
De kilometers en de benzine,en de tijd wegen niet op tegen het gratis kaartje.
Alles gezien met de reis tel maar met parkeren kom je op 5 uur reizen.
En dan moet ook nog alles meezitten.
De voorstelling 2 a 3 uur,dan zit je aan een complete werkdag.
Ook zul je nog wat moeten eten,meenemen of een restaurant.

Nee ,hier kun je niks mee verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten alle tijde duurder, je bent meer tijd kwijt, helpt de plaatselijke economie niet (drankje/hapje).