Bestaat er al zoiets als goedidee.nl?

Bestaat er een site, waar je i.p.v. vragen, ideeën mag posten, en mensen daarop mogen reageren, en beöordelen enz.?

Dit zou een goed idee zijn, ook voor mensen die zonder inspiratie zitten. Programmeurs zoals ik, zouden er kunnen zoeken naar een goed idee voor een programma, songwriters kunnen er leuken onderwerpen voor nieuwe liedjes vinden, schrijnwerkers zouden er nieuwe ideeën kunnen vinden om met hout te maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Stel,jij komt met een super idee. Je post het,iemand anders ziet het en gaat er mee aan de slag...en wordt er stinkend rijk mee! Heb je dan het idee,dat je mee mag delen in de winst? Het idee is wel leuk,maar ook erg naïef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dan komt het erop aan, om een goede gebruikersovereenkomst te maken. Als darin staat, dat als je een idee post, je zelf niet de eigenaar van je idee bent, omdat de site bedoeld ix voor mensen die wel een idee hebben, maar het niet zelf kunnen uitvoeren. Als je dan met vriendelijke ontwikkelaars te maken hebt, kunnen die contact opnemen met de ideeëngever, om eventueel de uitvoering van het idee, en een eventuele winstverdeling te bespreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopen dat iedereen vriendelijk is dan, en dat niet alles om geld draait.. helaas :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, ik ken wat mensen die in de wereld van de rechten en wetten zitten, ik kan hen altijd om hulp vragen.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij bestaat het nog niet, misschien kan jij hem opstarten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Frederik, maar wel een briljant idee en: Goeie vraag!

Zou een mooie en waardevolle aanvulling zijn op deze site met een rubriek: Ideeën. Gooi het snel in de 'groep' bij de beheerders van deze site! Ik ben benieuwd.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opzich natuurlijk heel goed idee ;) maar er schuilt wel een gevaar... Stel je wilt aanvullin op jouw idee dus je hebt 't uitgelegd... En dan is daar een net zo enthousiast iemand... Die vraagt er patent op en weg jouw idee ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het bestaat nog niet, maar wel een goed idee.