Ik denk de koop van Manhattan door Peter Minuit.
Hij kocht dit van de daar wonende indianen voor 60 gulden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zou de verkoop van Alaska door de Russen aan de Amerikanen kunnen zijn : in 1867 werd het voor 7,2 miljoen verkocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke deal die ten goede werkt voor het welzijn van deze planeet, en het einde betekent van oorlog, honger, armoede en andere ellende.
Welke deal uiteindelijk het beste is, is afhankelijk van persoonlijke invulling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 50.000 dollar die microsoft aan xerox betaalde voor een grafisch besturingssysteem dat xerox op de plank had liggen maar niet gebruike in haar printers.