Ik wil naar Australie bellen van mobiel naar mobiel of van vaste telefoon naar mobiel. Wat kost dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
AWM
14 jaar geleden
Dat ligt eraan bij welke provider je abonnee bent.

Het beste antwoord

Ik heb wel een goedkoop nr voor jou.
Maar helaas alleen van vast naar mobiel .
Je belt me telestunt [ ik gebruik het ook altijd wekt goed ]
En de rekening komt automatisch op jou vaste rekening .
Je belt met telestunt voor australie van vast naar mobiel
0900 1444 kosten 9 cent per minuut kosten worden voor het gesprek kenbaar gemaakt .
En voor mobiel naar mobiel moet je naar een belhuis of een toko waar zij reclame folders aan de ruiten hebben hangen voor de meeste belminuten kosten 10 euro met chip en een beetje beltegoed daarna alleen beltegoed kopen en ik denk aan Layca mobiel of Lebara
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg goed en gedetailleerd antwoord waar ik wat aan heb. En de bedoeling is van vast naar mobiel ! Teun heel hartelijk bedankt !!