Ik heb zins 3 dagen blaas ontsteking!! gaat dit van zelf weer weg?

Wat moet ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt allemaal!!!

Antwoorden (9)

ja volgens my gaat het vanzelf weer weg anders moet je even naar de dokter ,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan vanzelf overgaan, maar neem geen risico en ga naar de huisarts. Dan is het zo weer over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je erg last hebt, ga dan naar de huisarts - blaasontsteking kan in sommige gevallen 'opstijgen' richting nieren en dat moet beslist niet.
Als je een geïrriteerde blaas hebt, kan het helpen om wat extra te drinken (geen liters, maar wel zoveel dat je elke keer als je aandrang hebt, ook echt wat te plassen hebt).
Gaat het niet heel snel over, is je urine troebel, ben je koortsig: naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de huisarts gaan en antibiotica halen. Rond blijven lopen met een blaasontsteking is niet goed voor je.
13 jaar geleden
Weet wel dat je een blaasontsteking niet moet verwaarlozen, kan eventueel een nierbekkenontsteking worden ofzo?
Nou in iedergeval MOET je antibiotica hebben om er van af te komen. Het is namelijk een bacteriele infectie, wat zich dus uit kan breiden... Naar je huisartje dus.

Toegevoegd na 16 minuten:
Een huisartsen bezoekje beantwoord je vraag wel beter denk ik. Daar is hij namelijk arts voor, om jou van je klachten aftehelpen (:

Toegevoegd na 16 minuten:
Een huisartsen bezoekje beantwoord je vraag wel beter denk ik. Daar is hij namelijk arts voor, om jou van je klachten aftehelpen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste naar de dokter gaan voor een antibioticakuur. Meestal gaat het namelijk vanzelf wel over, maar het kan terugkomen.
Mannen moeten altijd naar de huisarts gaan en vrouwen in bepaalde gevallen (zie bron).

Wat helpt tegen blaasontsteking is alles met cranberry's.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan inderdaad ook zo zijn dat het overgaat naar je nieren en dat is zeer pijnlijk! Ga dus gewoon naar de huisarts, dat is de snelste en beste manier om ervan af te komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat niet vanzelf weg, dan noet je cranberry suplementen slikken. Zal je dok je voorschrijven. Als je écht niet naar de dok durft moet je Elf cranberry pillen halen bij de apotheek en probeer je dat een dag of 5. Helpt niet, dan zeker naar dok!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rode bessen sap drinken en vitamine c... En wc (bril)goed schoonhouden en goed doorplassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd je Warm kleed dik aan als het niet overgaat naar de huisarts!