Ik heb voor 29 maart 500 gevulde jute zandzakken nodig. Wat is de goedkoopste manier om hier aan te komen of waar kan ik ze lenen?

Het is voor een theaterstuk wat in Utrecht speelt tussen 12-18 april.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had je daar niet eerder aan kunnen denken..? Dit wordt wel een gehaast. Maar ik zal even voor je nadenken hoe je eraan zou kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat moet er in zitten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag sinterklaas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie, C4th!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sinterklaas is pas 5 december, en het moet voor 29 maart er zijn. IK WEET WAT JULLIE DENKEN!! Waar is die kerel als je hem nodig hebt :P.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er nog een paar op zolder liggen (van sinterklaas)
maar dat zijn er maar 3 of 4, en met opdruk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je voor het vullen een deal maken met deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-mogelijk-400-euro.50616

Het beste antwoord

geloof het of niet maar daar bestaat een site voor (link) gaat wel wat kosten op deze manier denk ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bestel een vrachtwagen vol zand.
jute zakken is ook aan te komen.
Maar het gaat erom hoe groot de zakken moeten zijn,en hoeveel kub zand je nodig hebt.
Een dagje werken met de hele ploeg om ze vol te scheppen.
En je hebt je zakken met zand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bel het hoogheemraadschap in het gebied waar je de zakken wil hebben. Volgens mij hebben ze daar heeeeeeeel veel zakken op voorraad. Blijft het zand over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je heb vaak ook op marktplaats of andere 2dehands sites dat mensen dat gratis aanbieden dus daar kan je ook even tussen kijken succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn ook sites als gratisaftehalen.nl (zoiets, weet het niet precies). Daar komen vaak dingen als zand en tuintegels voorbij.