Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een hello kitty groot handel!!

hoi ik ben een grote hello kitty fan maar omdat ik in de bijstand zit wegens 100% afkeuring kan ik niet echt veel kopen en hello kitty is best wel duur kan iemand mij vertellen waar ik een groothandel kan vinden.. ik heb op google gekeken maar kom ik niet echt uit! ik heb op marktplaats gekeken maar daar vragen mensen ook nog best veel geld en dat is meer kinderkleding!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
653
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moet het Hello kitty zijn? Als je iets niet kunt betalen is het misschien handig als je je daarbij neerlegt. Ik zou zelf ook liever merkkleding dragen, maar heb daar ook het geld niet voor.
Wat je trouwens wel kunt doen is zelf een advertentie zetten waarin je spulletjes vraagt, met je verhaal erbij.
Verder kun je ook bij kringloopwinkels gaan kijken en inderdaad niet opgeven om op internet te zoeken. Rommelmarkten kunnen ook wel eens helpen.
Een groothandel lijkt me niet de oplossing, omdat die niet aan particulieren leveren en zeker geen kleine hoeveelheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet alleen dat er een hello kitty store is in Italië, in Como. Maar ik neem niet aan dat je daar helemaal heen wilt reizen. Is wel het toppunt van hemelsheid <33
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als particulier kun je hellaas niets kopen bij een groothandel Toegevoegd na 1 minuut:
voor het kopen bij een groothandel moet grote hoeveelheden kopen.
En dan is het ook heel duur als er maar 1 nodig hebt en je moet er 1000 afnemen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op ebay zijn online winkeltjes uit japan china enz. daar staat een heleboel van hello kitty misschien kan je met anderen wat bestellen dan zijn de transportkosten ook niet zo duur.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Bart Smit is Hello Kitty. Of bij de Intertoys.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding