Omdat dit heeeel veel geld oplevert als het je lukt die verboden spullen toch te verkopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kwestie van vraag en aanbod: mensen willen drugs hebben, dus er is geld aan te verdienen.

ps. Tip: lees voortaan je vraag na voor je op doorgaan drukt. Je Nederlands kan nog een heel stuk beter. Spellingscontrole is ook geen overbodige luxe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, had ik nog niet gezien... Ach, jong geleerd is oud gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ie druk schrijfd is er noch niet feel aan de handt :-)
Naast dat het lucratief is om drugs te fabriceren en te verkopen, maar iedereen doet wel eens zaken die niet mogen. Niet dat ik drugshandel wil goed praten, want achter je joint gaan vaak niet misselijke praktijken aan vooraf. Het gaat er mij om dat als iets verboden is door de overheid het niet per sé juist is. Tijdens de apartheid mochten zwarten bepaalde zaken niet, die blanken wel mochten. Achteraf kunnen we zeggen dat de overheid het niet bij het juiste eind had. Ik wil er maar mee aangeven dat het soms goed kan zijn om regels te breken. En velen doen dat wel eens (denk aan te hard auto rijden of zonder licht fietsen, bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan verdienen ze geld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn te lui om echt voor hun geld te werken, en op deze manier word je snel rijk op een illegale manier.