Onder het filmpje staat hyves...
Klik daar op en klaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ga naar een youtube filmpje... en kopieer `insluiten` BV:

ga naar hyves gadgets toevoegen.. en dan de code daarin plakken en dan nog een titeltje en klaar is kees!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via de HTML code ....knippen/plakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plaats gadget -> voeg direct youtube filmpje toe -> zoek je filmpje -> geef een titel op -> verstuur en KLAAR!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder het filmpje staat inderdaad hyves, en nog andere sites waar je dat heen kunt sturen. Dus gewoon daarop klikken. Laat je niet verleiden allemaal van die andere domme dingen te doen. Knippen en plakken zou nog kunnen. Succes!