Wie weet de naam van een turkse serie die ongeveer 3 jaar geleden op nederland 3 werd uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een drama!
Was eens aan het zappen, en die acteur was zo een spetter dat ik bleef hangen;-)
En daarna heb ik het tot einde gevolgd, maar was een open einde, en was nu benieuwd of er een vervolg op gekomen is!
Het ging over een rijke familie, waar de vader van gestorven was.
En de hoofdrolspeler was de zoon des huizes, en hij had een kind bij een van de huishulpjes!
Zijn vrouw hield van schilderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar bij de foto die Antwoordman heeft geplaatst!
Wat een lekker ding is dat zeg;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ozcan Deniz.!

Het beste antwoord

Volgens heette die soap-serie: Asmali Konak.
Plaatje bij antwoord