wat doe je als je alleen thuis bent op hje verjaardag en je hebt alleen vervelende dingen op je lijstje 'to do' staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh wat vervelend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voel met je mee...

Het beste antwoord

Moet je dat lijstje echt afwerken vandaag?
Als het niet noodzakelijk is zou ik niet doen en gewoon eens even heerlijk iets doen wat je echt graag wil.al is het maar lekker lui op de bank hangen en niets doen.
Anders huur een leuke film, koop iets lekkers, eventueel met een lekker kopje thee, biertje of glaasje wijn erbij en zeg tegen jezelf: proost, op mezelf, hartstikke fijn weer een jaar erbij!
Gefeliciteerd en een hele fijn dag toegewenst van mij!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Norge
een jaar geleden
Het is zó gemakkelijk: stem je af op jezelf, een tijdje voor je verjaardag, voorbereiding.
Ik ben dol op het strand en ga soms naar het strand, zo'n anderhalf uur reizen OV en dan heerlijk mijmeren bij de zee, lekker eten en na een fijne middag weer naar huis.
Lekker koken, toetje en 's avonds borreltje. Genieten van de bloemen en cadeautjes die ik voor mezelf heb gekocht. Even geen gezeur met afspraken, anderen enz.

Andere antwoorden (16)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je verjaardag uit tot volgend jaar, dan heb je genoeg tijd om dat to-do lijstje af te werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon werken. Tussendoor even koffie drinken met iets lekkers erbij en denken aan de verjaardag, die je op een later tijdstip gaat vieren met veel goede vrienden. Dat stimuleert vast, om de dag door te komen.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk vind je dit vervelend anders zou je m.i. deze vraag niet stellen.

Plan iets gezelligs voor voor de avond, zodat je weer even zin krijgt om je lijstje zoveel mogelijk door te werken.
Met een gezellig vooruitzicht gaat het je waarschijnlijk makkelijker af

Gezellige verjaardag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon de boel de boel laten en er een gezellig avondje uit van maken! Eerst naar de kroeg,misschien doe je daar een leuk maatje op en dan lekker samen uit eten en voor de rest zien hoe het verder gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proficiat.
Je bent goed begonnen door eerst op GV een vraag te
stellen. Dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat
je helemaal in je uppie bent.
Probeer je humeur goed te houden door jezelf te tracteren
op iets. Een gebakje, een wijntje, een bioscoopje of een aankoop die je al heel lang wil.
Draai een nummer wat je mooi vindt en realiseer je dat je jarig bent en feliciteer jezelf. Twitter dat je jarig bent en wacht op felicitaties.
De to-do-lijst moet even wachten. Desnoods doe je alleen het makkelijkste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor het wijntje!
Dat lijstje lekker laten voor wat het is. Een paar vrienden bellen en de kroeg in duiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hele 'to do' lijst doorschuiven naar morgen en vandaag feestvieren!!

Live today, tomorrow may never come!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, het todo lijstje even niet uitvoeren. Je bent tenslotte jarig, dit is jouw kado voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker aan de slag gaan. Je favoriete muziek aan, lekker gaan werken. Misschien even wat vrienden bellen voor een borrel 's avonds of een etentje met de mensen die bij je staan. Na een uurtje af wat even naar het winkelcentrum en een lekker broodje halen voor jezelf (zo'n lekkere roombroodje of zo die je normaal nooit zou halen omdat ie zo dik maakt). Helaas is het koud buiten, anders had je lekker buiten kunnen op eten. Daarna even verder gaan en als je klaar bent lekker een wandeling gaan maken of iets anders leuks voor jezelf doen en denken aan vanavond dat het maar een leuke avond mag worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dingen doen die je moet doen, en dan iets leuks tussendoor plannen, bestel bijv. iets lekkers om te eten. Ga daarna lekker languit op de bank naar een filmpje kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel dat to do lijstje gewoon een dag uit natuurlijk. Of vervroeg het een dag, dan zie je die dag rust als een beloning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga bij vrienden op bezoek en zeg ik kom hier mijn verjaardag vieren thuis was het te druk ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon in je eentje vieren.
Dat is ook heel leuk.
Neem wat drank mee. Als je drugs gebruikt. neem grammetje of zo. weet ik veel.
Gewoon balen dus...

Gewoon doen dat vervelende dingen die je op je lijstje staat. niks mis mee..
Ik heb ook tijdje terug in me eentje mijn verjaardag gevierd leuk hoor. haha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de dag erna, of de dag daarna, of de dag dáárna mijn verjaardag 10× zo goed vieren.
en dan zou ik vandaag als 'to do' lijstje zetten: vlaaitje kopen, kaarsje en vlaggetejs ophangen,
mijn lievelings film opzetten, het kaarsje aansteken, en uitblazen en een wens doen.
en dan de film kijken met een goede fles wijn, wiskey of wat dan ook. en ik zou het heel gezellig met mezelf maken!

Toegevoegd na 37 seconden:
ps. Proficiat!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon doen die dingen, of jezelf een kaartje sturen.