Bedenk een stelling die gaat over een algemeen thema dat te maken heeft met het boek(Gaten)?

Die verhaal gaat over jongen die in een strafkamp is gestuurd om gaten te graven maar blijk dat hij onschuldig was.Stanley Yelnats is een van de hoofdpersonen.

Toegevoegd na 24 minuten:
huiswerk ,morgen inleveren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat je huiswerk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor wanneer moet het ingeleverd worden???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's een beetje laat, hè?

Antwoorden (2)

Mijn stelling is: Het anderen vragen om jouw huiswerk te maken loopt nogal in de gaten.
14 jaar geleden
Wie een kuil graaft voor zijn huiswerk...