hoe kan ik zien dat een breitling horloge wel of geen repilca is?

hoe kan ik aan het horloge zien als het een echte breitling is?Ik kan er één kopen maar er zitten geen document bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Het beste antwoord

Ik hoop dat dit je verder helpt:

Aankoop bij geauthoriseerde dealers
Nummer 1 waarmee je voor 99% de aankoop van een replica kunt voorkomen is uw aankoop te doen bij een geauthoriseerde dealer bij u ergens in de buurt.

Adressen in NL
Adressen in BE

- Koop altijd met de nodige papieren en box
Koop altijd uw (tweedehands) Breitling met de nodige papieren, box en eventueel aankoopbewijs (in geval van aankoop Emergency Mission). Zorg dat serienummers overeen komen, dat er een geauthoriseerde dealer in het boekje is gestanst en dat er een stempel van de dealer present is (dit wil nog niet zeggen dat de afwezigheid van een stempel een probleem is).

- Verdiep u in de font van de datum
Als u een model op het oog heeft, dan is het vaak wijs om u te verdiepen in de font van de datum. Zelfs de huidige replica bouwers hebben moeite om de juiste font te gebruiken voor hun modellen. Het vereist wat oefeningen, maar verschil is er.

- Koop geen 99 euro Breitlings op marktplaatsen
99,9% van alle 99 euro modellen op verschillende marktplaatsen zijn replica's. Vaak al te herkennen aan het feit dat er geen papieren en box bijzit. Of gekregen als gift. Trap hier niet in. U bent illegaal bezig als u zich inlaat in deze verkopen.

- Let op de inslag van de stempels op de band
Replica modellen zijn vaak te herkennen door een te diepe indruk van de stempels op de band. Bijvoorbeeld het Breitling logo op de sluitingsclip van een stalen band. Bij een replica drukt deze aan de achterkant er doorheen. Meteen het bewijs dat er bij replica's heel ander staal wordt gebruikt dan bij de originele Breitlings.

Toegevoegd na 46 seconden:
Breitlingsource.nl11 jan 2009 ... x, Replica Center ... Doe mee en leer hoe ook u replica's kunt herkennen. ... Is uw Breitling wel echt? Lullig als u een Breitling heeft ...
www.breitlingsource.nl/ -