Hoe kan je makkelijk een online workshop omzetten in een goed boek (om je schrijfkwaliteiten te oefen)

een vriend van me heeft een online schrijfworkshop, hij denkt er nu over om hem om te gieten naar een boek.

hoe kan je dit het best doen.

(site wordt niet gegeven, want hij is momenteel offline)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

De pagina´s opslaan als word doccument
dus de pagina´s openen met word en daarna opslaan in een nieuwe map als word document

Toegevoegd na 1 minuut:
voor het omzetten van php files zijn er programmatjes die php omzetten naar word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het punt meer is dat je voor een boek anders schrijft dan voor beeldscherm, en dat de oplossing dus juist niet ligt in het simpelweg opslaan van de webpagina's in Word.