Is het goedkoper om uit te printen of in de winkel te kopiëren ?

Het gaat om behoorlijk grote bon wat veel inkt kost.

Waar kun je heel goedkoop kopiëren ?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik moet de bon zo ie zo 1 keer via printer afdrukken, maar ik heb er wel 10 nodig, kan ik dan beste via printer afdrukken of kopiëren in de supermarkt ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.2K

Antwoorden (2)

Op de onderstaande pagina kun je uitrekenen wat het printen van je printer kost
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die "grote bon" op de computer staat moet je deze alsnog uitprinten om deze daarna te kunnen kopiëren. Dan lijkt me optie om het in een winkel te kopiëren overbodig.

Bij grote hoeveelheden is een laserprinter goedkoper dan een inktjetprinter. Misschien ken je iemand in je directe omgeving met een laserprinter?

Verder kan je het misschien ook op de zaak uitprinten.