Hoe maken ze van die foto's die uit heel veel andere fotootjes bestaan?

Zoiets dus:

Toegevoegd na 12 minuten:
En hoe maken ze die?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Het beste antwoord

bedoel je Fotomozaiek

Toegevoegd na 4 minuten:
Zelf fotomozaïeken maken
Met speciale software kun je ook zelf fotomozaïeken maken.
Een computerprogramma verdeelt de grote foto in kleine stukjes en bekijkt per stukje welke kleur daar dominant is. Bij een rood stukje wordt een foto gezocht met veel rood erin, bij een blauw stukje wordt een blauwige foto gezocht, etc.

Om zelf een fotomozaïek te maken heb je drie dingen nodig:

1.een foto die je wilt omzetten naar een mozaïek;
2.veel foto’s;
3.een programma voor het zware werk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (2)

photomatrix is ook een goeie...
Je selecteerd alle foto's die je leuk en een hoofdfoto en het programma doet de rest. Heel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is bijna nog nooit gedaan met de hand er is wel een keer iets soort gelijks met postzegels gedaan en dat deden ze met de hand