Worden de 3d brilen wel schoon gemaakt naar iedere bios voorsteling?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moest jij hem inleveren dan . Ik kreeg gewoon een nieuwe uit een zakje en hij hoefde niet ingeleverd te worden. Heb er nu twee ( 2 x Avatar) .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup me too!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit nodig dan? Je stoel wordt ook niet schoongemaakt na elke voorstelling, de arm leuningen en de wc's ook al niet.
Ook de trapleuning, die iedereen vast heeft, wordt niet elke paar uur schoongemaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen maar een bril zit op je hoofd en je neus. Is wel zo fris al dat word schoon gemaakt.

Het beste antwoord

Ik geloof er eigenlijk niks van dat dit gebeurd. Ik ben naar de 3d film up geweest in Pathe en ik denk niet dat dit daar gebeurde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's ook mijn ervaring; op het brilletje voor UP bij Pathe De Munt zat genoeg vet om patat mee te kunnen bakken.

Andere antwoorden (6)

Jazeker, tenminste in de efteling, de pandadroom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Avatar, zat er een strip in (iedergeval in Utrecht) meenemen was niet mogelijk, wat ook logisch is gezien de prijs.

Toegevoegd na 5 minuten:
houdt dus in dat ze hergebruikt worden dus ook wel gereingd zullen worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo te lezen wel:

""When we put them through our glasses-cleaning machine, they come out as clean and sterile as they come out of a dishwasher in a restaurant," says Brian Bonnick, the Canadian company's vice president of technology."

En nu maar hopen dat ze dat hier ook zo doen. Vast wel.
14 jaar geleden
Bij de film Avatar konden wij een schoonmaakdoekje pakken waarbij we zelf de brillen schoon konden maken om de bacterien van je voorgangers eraf te halen. Ik weet niet of dit in de meeste bioscopen zo gaat. Het lijkt me niet dat het personeel dat allemaal doet. Er zal dus ongetwijfeld overal doekjes liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het Dolby 3D systeem kan, net zoals bij XpanD, het bestaande bioscoopscherm blijven hangen, maar is er wel een dure 3D bril nodig. Voordeel van deze ‘passieve’ bril is dat het geen techniek bevat en dus ook niet per ongeluk uitgezet kan worden. De bril moet wel na afloop ingeleverd worden en de bioscoop zal ze moeten schoonmaken.

Bioscoopketen Kinepolis gebruikt het systeem in zijn bioscopen in België, Frankrijk en Spanje. In Nederland gebruikt alleen Euroscoop Tilburg de techniek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons mocht je de 3D bril houden (mocht ook wel voor die prijs).
Hij zat netjes in een zakje.