Ligt eraan, als wij nu niet op onze uitstoot gaan letten kan het al heel snel gaan. Maar als wij nu goed op onze uitstoot gaan letten, zal nederland vergaan samen met de rest van de wereld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
As jij je duim op een wereldbol precies boven nederland plaatst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verdwenen in welk opzicht? Fysiek: ondergelopen en weggezonken? Of als staat: opgegaan in een groter verbond en verband?

In beide gevallen is het gissen, maar ik vraag me toch af wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nederland bestaat feitelijk niet. Het is slechts een internationale afspraak tussen machtsgebieden.

Zodra deze afspraak wijzigt zou je kunnen zeggen dat Nederland verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Noorpool is verdwenen, zeespiegel stijgt