droogt een doos met sigaren uit? zie beschrijving

Als ik in een sigarenwinkel een doos sigaren koopt, van bijv. 100 stuks. Moet ik deze dan nog steeds in een humidor leggen? Of is de doos aleen genoeg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Ja, dat droogt uit, tenzij je je sigaren op de juiste manier bewaard. Je bewaard ze in een koele omgeving, die ook aan de juiste vochtigheid voldoet, kun je dat niet, dan moet je ze in een speciale humidor bewaren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een fervent roker bent, zeg van zo'n 10 sigaren op een dag, dan is bewaren in de doos wel voldoende.
Maar rook je er slechts 1 à 2 per dag, dan is een humidor toch wel raadzaam