Kun je een 2rings ringband, verwisselen voor een 23rings ringband?

Ik heb per ongeluk een multomap gekocht met 2 ringen ipv 23 ringen, voor school. Kun je dit eraf halen en een andere ringband erin doen?
Zo niet? Is het een probleem? Dat bijvoorbeeld je blaadjes snel scheuren ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (1)

Geperforeerde blaadjes met 23 gaatjes passen ook in een multomap met 2 ringen
Net als op jouw foto te zien is.

De blaadjes zullen niet scheuren omdat elk blaadje even dik is en elk blaadje zijn eigen gaatjes heeft.
Het gewicht is dus gelijk verdeelt

Je kunt de ringen niet verwisselen in de map zelf.
Dan kun je nog beter een nieuwe map kopen met het juiste aantal ringen.

De keuze is reuze