Wat is uitstraling?

Als men over de uitstraling van een ander praat, waar hebben ze het dan over?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K

Het beste antwoord

Via www.Vandale.nl:
U hebt gezocht op het woord: uitstraling.
RESULTAAT
 uit·stra·ling de; v -en 1 uitspreiding uit één punt 2 betoverende, meeslepende invloed

Ik denk dat de meeste het hebben over de "betoverende invloed" van een persoon als ze het over uitstraling hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

uitstraling, die straalt veel liefde uit... dus uitstraling is iets wat iemand uitstraalt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstraling is een uiterlijk dus de buitenkant van een mens, dier, plant of object...

In dit geval gaat het dus over een mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe mensen op je overkomen. wat ze uitstralen. "Spiritueel" gezien zou je misschien kunnen zeggen welke energie je uitstraalt op een bepaald moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstraling is charisma, iemand die autoriteit heeft, iemand die leider is bijvoorbeeld, iemand die vertrouwen wekt, iemand die weet waar die het over heeft, dat is allemaal onder andere uitstraling...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een eigen gezichtsuitdrukking met een frisse open en vrolijke kijk de wereld in.